Thursday 10 May 2012

Váratlan fordulat

Nem írtam egy ideje. Nos, ennek legfőbb oka az, hogy semmi sem történt. Csak olyan munkákban gondolkoztam, ahol gyerekekre kell vigyázni, de aztán váratlanul kaptam egy levelet egy családtól, hogy érdeklem őket. Ez nem a meglepő része, nem ők az elsők azért. De! Itt az lenne a dolgom, hogy egy mozgássérült embernek segítsek, akinek Sclerosis Multiplexe van.

A helyzet az, hogy minél többet agyalok rajta, annál inkább ezt akarom. A férjjel már beszéltem is Skype-on ma, és reggel is fogunk beszélgetni. Ahhoz képest, hogy milyen ideges voltam, mivel ez csak a második ilyenem volt, nagyon kellemeset társalogtunk. Komolyan gondolkozom rajta, hogy ha ez tényleg komolyra fordul, akkor elfogadom. De ne igyunk előre a medve bőrére...

Megyek Londonba!


Ui.: Ezt a képet 7 éve csináltam. Ja, király.

2 megjegyzés:

Otthon Művek said...

:):):)

followyourdreamstheysaid said...

Thank you, nice critique ;-)

Post a Comment