Tuesday 29 May 2012

Kis változások

Logikus úton arra a következtetésre jutottam, hogy több értelme van, ha a blogomat magyarul folytatom. Szóval ezt fogom tenni.


Nem történt semmi nagyon az utolsó bejegyzésem óta, de azért leírom még egyszer, immáron magyarul is. Szóval besokalltam az egyetemből, és úgy döntöttem, szerencsét próbálok és valóra váltom az álmaimat. Elvégre ha én nem, akkor ki fogja? Még áprilisban nekiálltam munkát keresni, és pár hete sikerült is, már a repülőjegyem is le van foglalva július 5-ére. Londonban kaptam munkát, mint Au Pair, csakhogy nem gyerek mellé, mint ahogyan azt előre gondoltam, hanem egy mozgássérült hölgy mellé, aki segítségre szorul. 


Szóval ennyi elöljáróban... Most pedig még hátravan pár élvezetes vizsgám. Alig várom... hogy túl legyek rajta. 

0 megjegyzés:

Post a Comment