Friday 27 April 2012

An Au Pair's Diary


Talán meg fog lepni, ha most azt mondom, hogy még nem csináltam semmit. Igen, egy blogot írok a tapasztalataimról, amik nincsenek. Tipikus én. De akkor mi értelme, kérdezhetnéd jogosan. Menjünk kicsit vissza az időben...

Hohó, ennyire azért ne. Igazából egy hét is elég lesz. Félreértés ne essék, nem arról van szó, hogy egy hete rukkoltam elő az ötlettel, csak akkor hoztam meg a döntést végleg. Van különbség.
Tudni illik én egy unatkozó egyetemi hallgató vagyok. Elég régóta csinálom már ezt, és folyton csak azt kérdezem magamtól: tényleg azt akarom? Vezet ez bárhova is? Van ennek bármi értele? És a válasz végül mindig az volt, hogy nem. Nem hagyom ott az egyetemet, csak halasztok egy évet. De mi értelme ennek, kérdezhetnéd. Hogy jól érezzem magam. Kívánhatok ennél többet? Nem hinném. Ennek kéne lenni a lényegnek mindig.
És mi értelme ennek a blognak kérdezhetnéd. Túl sokat kérdezem, hogy "Mi értelme?" ahhoz képest, hogy általában mennyire nem érdekel. Az egyetlen okom, hogy segítsem azokat, akiknek kell. Ha hasonlókon gondolkozol, vagy csak jót akarsz nevetni (elég katasztrofális tudok lenni néha) akkor kövess!

0 megjegyzés:

Post a Comment